Název: Kvalita služeb v hotelnictví - spokojenost zákazníka
Překlad názvu: Service Quality in Hotel Industry - Customer Satisfaction
Autoři: Fučíková, Martina ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kvalita služeb; Spokojenost zákazníka; Techniky měření spokojenosti zákazníka; Customer Satisfaction; Service Quality; Service Quality Measurement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14657

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10627


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet