Název:
Krizová komunikace jako důležitý nástroj managementu podniku
Překlad názvu:
Crisis communication as an important tool of corporate management
Autoři:
Francová, Martina ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoreticko-metodologická část: vymezení základních pojmů jako podnik - okolí podniku, identita a image podniku; mimořádná událost, krizová situace, krize, krizový management; stručné vymezení legislativně právního prostředí. Vymezení pojmu komunikace -- obecné pojetí a typy komunikace. Vymezení pojmu krizová komunikace, analýza disponibilních metod krizové komunikace podniku, analýza disponibilních nástrojů krizové komunikace podniku. Praktická část práce -- manuál pro krizovou komunikaci podniku aplikovaný do bankovního prostředí.Theory-metodological part: definition of basic terms as corporation -- corporation surroundings, corporate identity and image; extraordinary incident, crisis situation, crisis, crisis management; brief definition of legislative-juristic environment. Definition of the term communications -- common aspects and types of communication. Crisis communication, analysis of available methods of crisis communication in a company, analysis of available tools of crisis communication in a company. Practical part: manual for crisis communication of a company applied in bank's environment.
Klíčová slova:
krize; krizová komunikace; krizový management; manuál pro krizovou komunikaci; crisis; crisis communication; crisis management; manual for crisis communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14971