Název: Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Překlad názvu: Marketing strategy of the e-commerce fotodekorace.cz
Autoři: Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový obchod; marketing ve vyhledavačích; metody zvyšování návštěvnosti webových stránek; optimalizace pro vyhledavače; strategický marketing; internet shop; Methods for increasing a website´s visit rate; search engine marketing; search engine optimization; strategic marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30764

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet