Název:
Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh
Překlad názvu:
Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company
Autoři:
Doškářová, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smažilová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce bylo představit společnosti Coca-Cola Česká republika a illy caffé SpA, popř. jejich joint-venture Ilko Coffee International a zaměřit se na jejich společný produkt illy. V práci je analyzována komunikační strategie při zavádění tohoto produktu, její postup, zhodnocení a srovnání a návrhy pro zlepšení.The aim of this paper is to introduce two companies - Coca-Cola Czech republic and illy caffé SpA and their joint-venture Ilko Coffee International and to focus on their new product illy. Inthis paper there is analyzed communication strategy while launching this product, the process, evaluation, confrontation and suggestions for improvements.
Klíčová slova:
Coca-Cola; illy; strategie; Coca-Cola; illy; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15361