Název: Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh
Překlad názvu: Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company
Autoři: Doškářová, Pavlína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smažilová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Coca-Cola; illy; strategie; Coca-Cola; illy; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15361

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11331


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet