Název: Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as a method of entry to the market
Autoři: Škodová, Adéla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchisant; franchising; franchising v ČR; franchisor; TETA drogerie; franchisee; franchising; franchising in the Czech Republic; franchisor; TETA drogerie

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113335


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet