Název: Marketingová studie vybrané turistické atraktivity
Překlad názvu: Marketing study of selected tourist attraction
Autoři: Bílková, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Hybner, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing turistické atraktivity; marketingová studie; Zámek Klášterec nad Ohří; marketing of tourist attraction; marketing study; Zámek Klášterec nad Ohří

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31744

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114120


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet