Název: Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as a from of market entry
Autoři: Smejkal, Martin ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: franchisant; franchising; franchisor; Švejk restaurant; franchise; franchisee; franchising; franchisor; Svejk restaurant

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-115666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet