Název:
Augmented reality
Překlad názvu:
Augmented reality
Autoři:
Jecha, Jakub ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na technologii zvanou Rozšířená realita, konkrétně pak na její využití v marketingu. Hlavním cílem práce je definovat, proč je tato technologie vhodným nástrojem pro marketing, a zhodnotit její použití v reálných podmínkách. Toho je docíleno vymezením konkrétních zařízení a případů užití této technologie v praxi, přičemž zhodnocení použitelnosti v reálném prostředí je podloženo statistikami. Přínosem práce je objektivní zhodnocení technologie a poskytnutí dostatku podkladů k rozhodnutí jedinců i společností, zda tuto technologii v marketingu využít. V první části práce je kladen důraz na přesné vymezení technologie jak z teoretického, tak praktického hlediska. Snahou je poskytnout čtenáři dostatek konkrétních příkladů a statistických údajů. Druhá část se věnuje testování konkrétních aplikací, využívajících rozšířenou realitu jakožto marketingový nástroj.This thesis is focused on a technology called Augmented reality, especially on its use in marketing. The main objective of the thesis is to define why this technology is a suitable tool for marketing and to assess its use in real conditions. This is achieved by defining specific devices and use cases of this technology in practice, whereas evaluation of its use in real enviroment is based on statistics. The contribution of the thesis is objective evaluation of this technology and provision of data, sufficient to make a decision by individual or company, whether to use the technology in marketing or not. In first part of the thesis, emphasis is put on accurate evaluation of the technology, both from theoretical and practical point of view. The effort is to provide enough specific examples and statistics data to a reader. Second part is dedicated to testing of specific applications, which use augmented reality as a marketing tool.
Klíčová slova:
marketing; mobilní zařízení; počítač; rozšířená realita; virtuální objekt; augmented reality; computer; marketing; mobile device; virtual object
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32803