Název: Marketingový význam body image
Překlad názvu: Meaning of Body Image in Marketing
Autoři: Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Body Image; Dotazníkové šetrení; Marketing; Media; Obsahová analýza; Reklama; Advertising; Body Image; Coontent analysis; Marketing; Marketing communication; Media; Questionnaire results

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15665

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11635


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet