Název:
Optimalizácia Google AdSense
Překlad názvu:
Google AdSense optimization
Autoři:
Klaučo, Jakub ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom tejto práce je popísať možnosti internetovej reklamy pri speňažovaní webo-vého obsahu pre menších vlastníkov internetových stránok. Ukazuje možnosti späté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy a jej optimalizáciu. Práca je dele-ná na tri hlavné celky, kde cieľom prvého je popísať súčasne používané formy inter-netovej reklamy a typy reklamy v reklamnom systéme Google AdSense. V druhom celku sa nachádza ukážka možností internej a externej optimalizácie reklamy. V poslednom celku bude popísané testovanie a vyhodnotenie navrhnutého optimali-začného riešenia, ktoré bude overené v prostredí Slovenského internetu.Cílem této práce je popsat možnosti internetové reklamy při zpeněžovaní interneto-vého obsahu pro menší vlastníky internetových stránek. Ukazuje možnosti spjaté s využitím Google AdSense a popisuje typy reklamy její optimalizace. Práce je dělena na tři hlavní celky, kde cílem prvního je popsat současně používané formy internetové reklamy a typy reklamy v reklamním systému Google AdSense. V druhém celku se nachází ukázka možností interní a externí optimalizace reklamy. V posledním celku bude popsáno testování a vyhodnocení navrženého optimalizačního řešení, které bude ověřeno v prostředí Slovenské internetu.The goal of this Bachelor thesis is to describe possibilities of the internet advertising programs. Thesis is focused on monetizing web content for the owners of smaller web sites. It shows the solutions to the problems connected with the use of Google AdSense, and describes the ad formats and optimization. Thesis is divided into three main parts. Part one contains the current forms of internet advertisement and ad formats used in AdSense program. Second part deals with the possibilities of external and internal optimization. The practical part tests and evaluates optimization tips on the existing Slovak website.
Klíčová slova:
Google AdSense; internetová reklama; optimalizace AdSense; ppc reklama; SEO; AdSense optimization; Google AdSense; internet advertisement; ppc advertisement; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33135