Název:
Personální marketing
Překlad názvu:
Recruitment Marketing
Autoři:
Maršíková, Linda ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o předmětu personálního marketingu, jeho podstatě, fungování, cílech a nástrojích. Rozděluje jej na externí a interní složku, které dále analyzuje. Využití personálního marketingu v praxi je přiblíženo na příkladu společnosti IKEA, Česká republika, s.r.o. V závěru práce je na základě výsledků průzkumu mezi účastníky trhu práce navržena strategie získávání zaměstnanců pro tuto firmu.This thesis discuss the topic of the recruitment marketing, with it's principles, functioning, goals and instruments. Topic is separated into two parts, external a nd internal. These parts are analysed out below. The usage of the recruitment marketing is described on the sample of the company IKEA, Czech republic. The tesis is finished in the project of the recruitment strategy for mentioned firm, which is based on the results of the accomplished research.
Klíčová slova:
externí; interní; personální marketing; preference; strategie získávání; zaměstnavatel; employers; external; internal; preference; recruitment marketing; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16005