Název: Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe
Překlad názvu: Komparace marketingové strategie společnosti Nestlé v České republice a v Latinské Americe
Autoři: Colmenárez García, Anna Carolina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Latinská Amerika; marketingové strategie; mezinárodní marketing; Nestlé; Česká republika; Czech Republic; international marketing; Latin America; marketing strategies; Nestlé

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet