Název: Možnosti segmentačních proměnných z hlediska reklamy.
Překlad názvu: Possibilities of segmentation variables in relation with advertising
Autoři: Erbanová, Nela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diference; dotazník; marketingový výzkum; reklama; segmentační proměnné; advertising; differences; marketing research; questionnaire; segmentation variables

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33686

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124891


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet