Název:
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Překlad názvu:
Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Autoři:
Petránková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this thesis Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L'Oréal is analysis of brand Yves Saint Laurent. The theoretical part focuses mainly on marketing, brand, luxury, analysis of brand and marketing strategies. Practical part based on the findings in theoretical part analysed brand - history, indentity, value and marketing strategy and reccomend new marketing strategies.Diplomová práce Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L'Oréal se zabývá analýzou značky Yves Saint Laurent. Teoretická část je zaměřena na marketing,značku, brand, luxus, analýzu brandu a strategické řízení. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe. Analyzuje samotný brand jeho historii, identitu, hodnotu a marketingovou strategii a navrhuje nové marketingové strategie.
Klíčová slova:
Luxus; Marketing; Yves Saint Laurent; Luxury; Marketing; Yves Saint Laurent
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34171