Název: Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Překlad názvu: Marketingová analýza značky Yves Saint Laurent v portfoliu společnosti L´Oréal
Autoři: Petránková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bartošová, Gabriela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Luxus; Marketing; Yves Saint Laurent; Luxury; Marketing; Yves Saint Laurent

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136235


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet