Název:
Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů
Překlad názvu:
Segmentation of consumer's markets and evaluation of market's segments
Autoři:
ŠVECOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vysvětlit možné segmentování spotřebitelských trhů pro zvolenou firmy a navrhnout vhodnou nabídku zboží tak, aby vyhovovala potřebám vytypovaných segmentů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vysvětluje pojmy jako marketing, segmentace spotřebitelských trhů, spotřebitelský trh, tržní segment a další pojmy. V praktické části dochází k vyhodnocení dotazníkového šetření, odkrytí segmentů a navržení vhodné nabídky pro vytypované segmenty.The goal of this bachelor thesis was to explain a possibly segmentation of consumer´s markets for a chosen company, and to present a suitable goods offer, so it would be suitable to the needs of selected segments. The work is divided into theoretical and practical part. First part describes marketing, segmentation, segmentation of consumer's markets, consumer's market, market's segments a other terms. Second part describes an evaluation of questionnaire survey, discovering of market's segments and presenting suitable goods offer for selected segments.
Klíčová slova:
Marketing; segmantace; segmentace spotřebitelských trhů; spotřebitelský trh; tržní segment; consumer's market; market's segment; Marketing; segmentation; segmentation of consumer's markets Citace: ŠVECOVÁ, Iveta. Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23794