Název: Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů
Překlad názvu: Segmentation of consumer's markets and evaluation of market's segments
Autoři: ŠVECOVÁ, Iveta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; segmantace; segmentace spotřebitelských trhů; spotřebitelský trh; tržní segment; consumer's market; market's segment; Marketing; segmentation; segmentation of consumer's markets
Citace: ŠVECOVÁ, Iveta. Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23794

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-153348


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-05-08, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet