Název:
Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu:
Product promotion as a marketing mix tool
Autoři:
NOVOTNÝ, Martin Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je ve vybrané firmě zhodnotit dosavadní podporu produktu a navrhnout případné možné změny odpovídající vzniklé situaci.Objective of this work is in the selected company to evaluate existing product support and suggest any possible changes corresponding to the situation.
Klíčová slova:
kůže; marketing; marketingový mix; propagace; umění; art; leather; marketing; marketing mix; promotion Citace: NOVOTNÝ, Martin. Podpora produktu jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31447