Název: Genderové prvky a sexismus v reklamě
Překlad názvu: Misuse of sexuality in advertising
Autoři: Komínková, Lenka ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; STEIN, Štěpánka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; média; reklama; reklama a propagace; reklamní fotografie; teorie fotografie; žena ve fotografii

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7518

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-12, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet