Název: Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
Překlad názvu: Consumers´ perceptions of corporate social responsibility activities in retail sector
Autoři: PLEŠINGEROVÁ, Jana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; spotřebitel; výsledky; výzkum; consumer; corporate social responsibility; research; results
Citace: PLEŠINGEROVÁ, Jana. Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28571

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-156513


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-09-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet