Název:
Tvorba strategie PR
Překlad názvu:
Public relations strategy
Autoři:
Novosadová, Petra ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hrozová, Silvie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o tvorbě strategie public relations pro společnost zabývající se zprostředkováním online zájezdů. Cílem diplomové práce je na základě shromažďování primárních a sekundárních dat utvořit cílenou PR strategii. Práce postihuje hlavní zásady při tvorbě strategie PR nejprve na teoretické úrovni a následně aplikuje tyto poznatky do praktické úrovně. Výstupem práce je cílený návrh strategie PR pro konkrétní firmu.This diploma thesis deals with the question of Public Relations strategy planning for a company operating in the field of providing travel services. The objective of this thesis is to create such a strategy based on primary and secondary data we have gathered. When doing so we consider the key areas first on theoretical grounds, and then apply them into practice. The outcome of this work is a tailored propsal of Public Relations strategy for a particular business.
Klíčová slova:
PR strategie; průzkum veřejnosti; Public relations; company operating in the field of providing travel services; PR strategy; Public relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19897