Název: Seniorský marketing
Překlad názvu: Marketing of Elderly People
Autoři: Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetové obchodování; marketing generace 50+; moderní média; nákupní chování; seniorský marketing; senioři; spotřebitelé starší padesáti let; spotřební chování; consumer behavior; consumers older than fifty years; internet commerce; marketing generation 50+; marketing of elderly people; marketing of senior; modern media; senior marketing; seniors; shopping behavior

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162564


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet