Název: Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Překlad názvu: Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Autoři: Surattanaporn, Sukontha ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Německo; Spotřebitelské zvyklosti; Thajsko; čaj; Consumer behaviour; Germany; Tea; Thailand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-164511


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet