Název: Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Překlad názvu: Arts Management - Marketing Strategy of Symphony Orchestra (Prague Youth Philharmonic)
Autoři: Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: management umění; marketing umění; strategický marketing; symfonický orchestr; arts management; arts marketing; strategic marketing; symphony orchestra

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/38903

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165635


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet