Název: Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Překlad názvu: Image of brand L´Oréal Professionnel in B2B segment
Autoři: Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: identita značky; image značky; marketingová strategie; marketingový mix; značka; brand; brand identity; brand image; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39211

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-165937


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet