Název: Analýza pracovní doby v marketingové společnosti
Překlad názvu: Working time analysis in a marketing company
Autoři: Daňková, Silvie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza pracovní doby; flexibilní pracovní doba; pracovní doba; pružná pracovní doba; práce; zaměstnanecké benefity; analysis of the working time; employee benefits; flexible working hours; labor; working hours

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16902


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet