Název: Marketingový význam body image
Překlad názvu: The importance of body image marketing
Autoři: Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Body image; MML-TGI; média; obsahová analýza; časopis Květy; Body image; content analysis; magazine Květy; media; MML-TGI

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21350

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17320


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet