Název: Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Autoři: Pilný, Ondřej
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza podnikatelského prostředí; atraktivita trhu; Indie; Interkulturní aspekty; kritické faktory úspěchu; mezinárodní obchod; strategie vstupu na trh

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=62540

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191104


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-08, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet