Název: Analýza vplyvu internetového marketingu na návštevnosť Lenovo Blogu CZ
Překlad názvu: Analysis of impact of Internet marketing on visits of the Lenovo Blog CZ
Autoři: Ruskovská, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook InSight; Google Analytics; internetový marketing; Lenovo Blog CZ; návštěvnost; Facebook InSight; Google Analytics; internet marketing; Lenovo Blog CZ; visits

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40249

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191903


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet