Název: Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců
Překlad názvu: Analysis 5Ps of the marketing mix on the Paul Company from the employees´ perspective
Autoři: Vojta, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 5P; Dotazníkové štření; Marketingový mix; 5P; Marketing mix; questionnaires

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192166


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet