Název: Imidž značky Kérastase Paris
Překlad názvu: Image of the brand Kérastase Paris
Autoři: Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: budování značky; hodnota značky; identita; image; Kérastase Paris; L´Oréal; marketingová komunikace; marketingový mix; positioning; vlasová péče; word of mouth; značka; brand; brand value; building of brand; hair care; identity; image; Kérastase Paris; L´Oréal; marketing communication; markting mix; positioning; word of mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43985

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192371


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet