Název:
Imidž značky Kérastase Paris
Překlad názvu:
Image of the brand Kérastase Paris
Autoři:
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom diplomovej práce je zistiť vnímanie značky Kérastase Paris spotrebiteľmi na českom a slovenskom trhu na základe dotazníkového šetrenia. Následne je zistený imidž značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s jej stratégiou a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrhnuté marketingová odporúčania pre značku. Ďalej sú v práci skúmané nákupné zvyklosti v oblasti vlasovej starostlivosti v SR a ČR.Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.The aim of the diploma thesis is to determine a perception of the brand Kérastase Paris by consumers in Czech republic and Slovakia and compare it with the identity of the brand. I want to expose consumer habbits in the field of hair care and find out opinion about marketing communication of the brand Kérastase, that is supposed to correspondent with the brand strategy. I also want to expose main characteristics of loyal customer of the brand and propose some marketing recommendation for the brand Kérastase Paris.
Klíčová slova:
budování značky; hodnota značky; identita; image; Kérastase Paris; L´Oréal; marketingová komunikace; marketingový mix; positioning; vlasová péče; word of mouth; značka; brand; brand value; building of brand; hair care; identity; image; Kérastase Paris; L´Oréal; marketing communication; markting mix; positioning; word of mouth
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43985