Název: Inbound marketing
Překlad názvu: Inbound Marketing
Autoři: Hesoun, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inbound marketing; internetový marketing; obsahový marketing; online marketing; optimalizace pro vyhledávače; sociální síť; content marketing; inbound marketing; online advertising; online marketing; search engine optimalization; social network

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43994

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192814


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet