Název: AUTORSKÁ ODĚVNÍ TVORBA NA ČESKÉM TRHU
Překlad názvu: Fashion designers on the Czech market
Autoři: Hinková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Haunerová, Klára (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fashion marketing koncept; komunikační mix; marketingové nástroje; móda; módní návrhář; česká módní scéna; communication mix; Czech fashion scene; fashion; fashion designer; fashion marketing concept; marketing tools

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193199


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet