Název: Marketingová strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy
Autoři: Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; Arts marketing; cena; distribuce; divadlo; kultura; marketing; produkt; propagace; strategie; umění; výzkum; 4P; art; Arts marketing; culture; distribution; marketing; price; product; promotion; research; strategy; theater

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45494

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet