Název: Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.
Překlad názvu: Markting strategy of Camp Leaders s.r.o.
Autoři: Švubová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Richtr, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Camp Leaders; marketingový mix; SWOT analýza; Work&Travel; Camp Leaders; marketing mix; SWOT analysis; Work&Travel

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44885

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet