Název: Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Překlad názvu: Internet Marketing in the sale of textbooks
Autoři: Brichzinová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; marketing na Internetu; prodej učebnic; internet marketing; marketing on the Internet; sale of textbooks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46907

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195934


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet