Název: Marketing firmy Mobil Gas Centrum, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing of company Mobil Gas Centrum, Ltd
Autoři: Studený, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Votava, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CNG; LPG; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; CNG; LPG; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47536

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-196833


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet