Název: Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Překlad názvu: Victory as a Marketing Tool Sports Organizations
Autoři: Hartman, Jaroslav ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: házenkářské kluby; sportovní marketing; stakeholders; handball clubs; sports marketing; stakeholders

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40399

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197516


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet