Název:
Marketingová strategie společnosti Alarmové systémy CZ
Překlad názvu:
Marketing strategy of Alarmove systemy CZ
Autoři:
Fialová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii a marketingovou komunikací společnosti Alarmové systémy CZ a zkoumá veškeré marketingové aktivity, které společnost uskutečnila během jejího prvního roku působení na trhu. Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie a marketingové komunikace společnosti Alarmové systémy CZ a návrh opatření k jejímu vylepšení. Prostřednictvím analyzování její marketingové komunikace byly zjištěny nástroje, které společnost využívá pro dosažení svých cílů a zda jsou dostatečně efektivní.This bachelor thesis deals with the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmové systemy CZ and analyses all marketing activities that this company made during its first year of operation in the market. The aim of this thesis is to evaluate the marketing strategy and marketing communications of the company Alarmove systemy CZ and to suggest measures for its improvement. Through analyzing of its marketing communications were discovered the tools that the company uses to achieve its targets and whether they are sufficiently effective.
Klíčová slova:
Internet; Malé a střední podniky; Marketingová komunikace; Marketingová strategie; Internet; Marketing communications; Marketing strategy; Small and Medium Enterpris
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41255