Název:
Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu
Překlad názvu:
The analysis of marketing stategy of GLOBUS ČR focused on non-food range of products
Autoři:
Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je věnována analýze marketingového prostředí České republiky v oblasti maloobchodu. Dále také jeho vlivu a využití v marketingové strategii společností GLOBUS ČR. První kapitola práce je teoretická, zabývá se marketingovým prostředím a mixem, analýzou SWOT a segmentací trhu. V druhé kapitole jsou definovány formy a možnosti marketingové komunikace v prostředí retailu. Třetí kapitola je praktická a zkoumá konkrétní vlivy marketingového prostředí České republiky na společnost Globus ČR. Práce dále analyzuje vývoj tržeb a popisuje marketingovou strategii ve vybraných oblastech sortimentu. Veškeré poznatky jsou využity pro analýzu SWOT, ze které jsou v závěru práce vyvozeny potenciální příležitosti pro další rozvoj společnosti GLOBUS ČR.The bachelor's thesis is about the analysis of the marketing environment in retail in the Czech Republic. The thesis is concentrated on the influence of marketing environment on GLOBUS ČR and its marketing strategy. The first chapter is theoretical and describes marketing environment and marketing mix, SWOT analysis and market segmentation. In the second chapter are defined the forms and possibilities of marketing communication in the retail environment. The third chapter is practical and there are analysed real effects of the marketing environment in Czech Republic on Globus ČR. In the thesis is described the development of sales and marketing strategy in selected range of products. All data are used for the SWOT analysis, from which are deduced potential opportunities for further development of the Globus ČR.
Klíčová slova:
analýza SWOT; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; segmentace trhu; market segmentation; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41040