Název: Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu
Překlad názvu: The analysis of marketing stategy of GLOBUS ČR focused on non-food range of products
Autoři: Falcmanová, Klára ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza SWOT; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; segmentace trhu; market segmentation; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41040

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197726


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet