Název: Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Překlad názvu: Utilization of Unica Campaign tool for direct marketing at ČSOB
Autoři: Jenšík, Martin ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Data; Marketingová kampaň; Přímý marketing; Unica Campaign; ČSOB; Data; Direct marketing; Marketing campaign; Unica Campaign; ČSOB

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41853

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet