Název: Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
Překlad názvu: The Phenomenon of Youtubers and their Utilisation in Marketing
Autoři: Tauchenová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kůželová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer marketing; marketingová kampaň; online marketing; sociální sítě; YouTube; influencer marketing; marketing campaign; online marketing; social networks; YouTube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205064


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet