Název: Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Překlad názvu: Marketing of Ice-hockey club Olomouc focusing on on-line communication
Autoři: Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internet; Marketing; Sport; Internet; Marketing; Sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50167

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205501


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet