Název:
Marketingové využitie Instagramu
Překlad názvu:
Instagram as a Marketing Tool
Autoři:
Poláková, Lucia ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá marketingom na sociálnej sieti Instagram. Teoretická časť uvádza základné informácie o Internete, on-line marketingu a sociálnych sieťach, ale najmä je zameraná na Instagram, jeho fungovanie, na firmy využívajúce túto sieť, ale taktiež na úspešné kampane vedené firmami. V praktickej časti uvádzam aktivity firmy Birell na Instagrame a vyhodnocujem ich reklamnú kampaň na tejto sociálnej sieti.Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram. Teoretická část uvádí základní informace o Internetu, online marketingu a sociálních sítích, ale především se zaměřuje na Instagram, jeho fungování, na firmy využívající tuto síť, ale taktéž na úspěšné kampaně vedené firmami.V praktické části uvádím aktivity firmy Birell na Instagtamu a vyhodnocuji jejich reklamní kampaň na této sociální síti.This bachelor thesis deals with the use of Instagram for marketing purposes. The theoretical part includes basic information about Internet, on-line marketing and social media, but it is mainly focused on Instagram, its principles, on the companies which are using this media and also on successful campaigns on Instagram. The practical part deals with activities of company Birell on Instagram and evaluates their marketing campaign led on this social media.
Klíčová slova:
Instagram; kampaň; marketing; sociální síte; campaign; Instagram; marketing; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50220