Název: Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.
Překlad názvu: Branding and its importance to primary and secondary art market in the Czech Republic
Autoři: Ludvíková, Daniela ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Brand; Cena; Hodnota; Současný umělec; Trh s uměním; Tvorba značky; Značka; Art Industry; Art Market; Brand; Branding; Contemporary Artist; Price; Value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51112

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205651


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet