Název:
Humor v reklamě
Překlad názvu:
Humour in advertisement
Autoři:
Melounová, Lenka ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Humor v reklamě se zaměřuje na tvorbu reklamy s použitím emocionálního apelu humoru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám reklamou, psychologií reklamy, emocemi a emocionálními apely, jež se v reklamě používají, především apelem humoru. Praktická část obsahuje analýzu průzkumu zaměřeného na efektivitu humoru v reklamě, analýzu vybrané reklamní kampaně a výsledky vlastní ankety.The Bachelor Thesis Humour in advertisement is focused on creating humorous advertisements. The Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is about advertisement, psychology of advertisement, emotions and emotional appeals that are used in advertising, primarily appeal humour. The practical part includes analysis of the survey focused on the effectiveness of humour in advertisements, analysis of selected campaign and the results of own survey.
Klíčová slova:
emoce; emocionální apel; humor; reklama; advertisement; emotion; emotional appeal; humour
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50455