Název:
Závislost funkčních výpadků na měřícím systému montážních linek DRV 2.
Překlad názvu:
Functional failures dependance to measuring system of assembly lines DRV 2.
Autoři:
Barták, Pavel ; Pernikář, Jiří (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na montáž tlakového regulačního ventilu (DRV), který je součástí vstřikovacího systému Common rail vyráběného ve společnosti Bosch Diesel s.r.o.. Cílem této práce je zvážit možnost vlivů procesu montáže, komponentů na výpadky vyskytující se při ověřování funkce a navrhnout řešení k jejich minimalizaci. Po praktické části bylo soustředěno na samotnou montáž k získání potřebných dat, na jejichž základě se odvíjel směr analýzy, jako je měření potrefených komponentů v měřících laboratořích firmy Bosch. Po zhodnocení byly navrženy opatření k jejich odstranění, kdy byly některé implementovány do procesu montáže a následně vyhodnoceny.
The Bachelor thesis is focused on assembly of pressure regulation valve (DRV) which is part of injection system Common Rail produced in company Bosch Diesel s.r.o. The purpose of this thesis is to consider the possibilities of assembly process effects, components for failures when functionally checked and suggestion of solution to minimize them. After practical part there was focused on assembly process to get necessary data. On the base of these data direction of analysis was followed, as the measurement of claimed components in Bosch Diesel laboratories. After the evaluation the countermeasures were proposed which some of them were implemented in production and subsequently analysed.
Klíčová slova:
Analýza; Ishikawa diagram; montáž; měřidlo; Paretuv diagram; přípravek; RLS; seřízení; stanice; Tlakový regulační ventil; způsobilost; adjustment; analysis; assembly; capability.; fixture; gauge; Ishikawa diagram; Pareto diagram; Pressure regulation valve; RLS; station
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6291