Název: Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Překlad názvu: Sponsorship as a tool of effective communication
Autoři: Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivnost komunikace; event marketing; image; komunikační mix; marketingová komunikace; povědomí o značce; Sponzoring; strategie.; Škoda Auto; awareness of the mark; communication mix; event marketing; image; marketing communication; Sponsorship; strategy.; the effectiveness of communication; Škoda Auto

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25469

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221511


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet