Název: Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s.
Překlad názvu: Marketing Plan for MORAVOSTAV Brno, a.s.
Autoři: Kopecká, Lucie ; Hryciow, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; PESTE analýza; segmentace trhu; SWOT analýza; market analysis; market segmentation; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; PESTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221619


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet