Název: Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Překlad názvu: Strategy of Entrance of Company on Foreign Market
Autoři: Gebauerová, Jaroslava ; Plšek, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AQUAL; Export; filtrace; interní analýza; pitná voda; Rakousko; rakouský trh; strategické aliance; strategie vstupu firmy na zahraniční trh; změkčení vody.; úprava vody; AQUAL; Austria; Austrian market; drinking water; Export; filtration; internal analysis; strategic alliances; strategy of entrance of company on a foreign market; water softening.; water treatment

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5375

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222023


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet