Název: Statistické metody v marketingovém výzkumu
Překlad názvu: Statistical Methods in Marketing Research
Autoři: Škraňka, Ivan ; Janalík, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; dotazník; fuzzy logika; informační systém; Marketingový výzkum; primární data; produkt; propagace.; sekundární data; statistická indukce; fuzzy logic; information system; Marketing research; price; primary data; product; propagation.; questionnaire; secondary data; statistical induction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6810

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222312


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet