Název: Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti oblasti supply chain managementu
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Company Offering Services in Supply Chain Management
Autoři: Pernicová, Dagmar ; Langová, Blanka (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza PESTE; marketingová strategie.; marketingový mix; model faktorů konkurenčního prostředí v odvětví podle Portera; SWOT analýza; systém „7S“ firmy McKinsey; marketing mix; marketing strategy.; model of elements (factors) competitive environment in segment according to Porter; PESTE analysis; SWOT analysis; system „7S“ company McKinsey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9176

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet